De kan kontrollera ilskan


Han sa ofta i början när han slog mig att han hade problem med sin ilska, att han inte kunde kontrollera sig och att han var jätte ledsen för det... och jag trodde verkligen på honom. Men en dag sa en tjej till mig; "är det inte konstigt, de killar som misshandlar sina tjejer säger alltid att de inte kan kontrollera sig, men när de är i vissa situationer, som t.ex. med sina vänner eller andra situationer då det skulle bli pinsamt för dem om de skulle slå tjejen så kan de helt plötsligt kontrollera sig hur bra som helst". Det fick mig att tänka efter och hon hade helt rätt, att de säger att de har problem med kontrollen och ilskan är bara skit snack.


Kommentarer
Postat av: Anna

Man hittar ju på nån ursäkt

2011-02-19 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0