Gick och handla



Idag tog jag mig ut i alla fall, det var jätte skönt men jag blir så himla paranoid. Det var en jätte skum man i mat affären som var i 35-40 års åldern som stod och kollade på mig nästa hela tiden och var hela tiden där jag var. Han stod typ bakom pelare och kollade och verkade inte tro att jag såg och de andra i affären märkte det också och alla stog och kollade på honom för han betedde sig så konstigt. Först tyckte jag det var jätte obehagligt för jag började fantisera ihop om att Han hade skickat sin kompis för att kolla vad jag gjorde och att Han väntade på mig utanför tills jag handlat klart, men sen släppte jag den taken och fick övertala mig själv att det inte skulle vara så stor chans att det var så, att den där mannen säkert bara var konstig. Och ingenting hände ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0