Hotell

Sitter på ett hotellrum nu...ensam... och ensamheten som alltid har varit den största rädslan av alla... ibland tänker jag hur jag kunde hamna här, men det är inte så konstigt egentligen...

Ligger i sängen och lyssnar på musik och kollar runt lite på internet, har gjort det ett bra tag nu... men vad kan jag göra? Kan inte gå ut och göra något, bara om jag måste handla mat eller något, kan inte träffa familjen heller, jag har inget val helt enkelt så man får göra det bästa av situationen. Men tänkte gå ut snabbt snart och gå och köpa en dricka så jag får se lite folk också, ibland får jag panik av att bara vara med mig själv...

Jag är ung, fast ibland känns det som mitt liv är slut. Men jag ska ta mig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0