Jag vill inte berätta...

Förut har jag aldrig haft svårt för att berätta för människor jag litar på vad han gjort mot mig, men nu helt plötsligt vill jag absolut inte det och tycker det är jätte jobbigt när nån ens ber mig berätta "i stort" hur vårt förhållande varit. När jag hade bloggen för 2 år sen skrev jag om ganska många händelser som jag varit med om, för det fick mig att känna mig lättad, men nu går det bara inte. Inte för att jag känner mig tvingad eller att jag måste, men man bearbetar händelser genom att prata/skriva ner dem och reflektera... men jag vill inte. Det är som att jag vill att det ska vara hemligt för alltid, att ingen ska få veta vad som egentligen hänt för att ingen ska veta hela sanningen om mig, att de då kan utnyttja det... eller nått. Ibland får jag också för mig att det ska vara min och Hans hemlighet, att jag sviker honom genom att berätta, att det bara var och ska vara vårat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0