Jobbig dag

Har inte sovit än. Jag är ganska trött (borde egentligen vara tröttare) men kan inte sova ändå.

Idag har varit en skit dag. Har mått jätte dåligt och haft ångest över hela situationen. Jag känner mig så himla ensam och det är jätte jobbigt. Jag vill inte vara här jag vill hem. Jag vill ha mitt liv tillbaks, hur kan Han få ta det från mig såhär? Jag känner mig så sårad av honom, jag gav honomn allt, har aldrig behandlat honom dåligt, aldrig sagt något elak till honom (även fast jag haft lust ibland) och alltid respekterat honom. Vad fick jag tillbaks?!

Det känns så konstigt att jag har hat känslor mot honom, blir äcklad av att tänka på vårt förhållande men jag saknar när han kramade mig när jag var ledsen. Jag har alltid sett honom som två personer, en som jag hatat och en som jag älskat, och jag vill ha den personen jag älskade hos mig. Men jag är medveten om att mycket är önsketänkande, när man lämnat ett dåligt förhållande kan man efter ett tag börja tänka i ett önsketänkande (t.ex. jag saknar när han tröstade mig, när han brukade säga hur fin jag var, hur han brukade ställa upp för mig i jobbiga stunder) och glömma de som var dåligt och anledningen till att man lämnade.

Ush det känns inte alls bra. Jag vill bara lägga mig ner och gråta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där, med två personer.

Älskar när han tröstar mig, överraskar mig osv.

Men sen vissa dagar...



Jag beundrar dig att du har lyckats ta dig ur.

2011-11-23 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0