Onsdag

I natt (morse?) vaknade jag 04.00 och var helt klarvaken, kollade på tv till 07.30 och somnade om till 11.00. Har varit trött hela dagen men vill inte vända på dygnet så jag har hållt mig vaken. Har inte gjort något idag, bara tvättat och suttit och funderat på allt möjligt.

Jag har börjat få jätte dåligt minne/minnesluckor och det är ganska obehagligt, jag vet inte om det beror på att jag mår dåligt eller vad det kan vara... jag kan t.ex. märka att jag satt på datorn, men inte komma ihåg när jag skulle gjort det (och jag vet att den var avstängd 5 min innan), även att jag skrivit in koden på datorn så jag kan logga in men jag kommer inte alls ihåg att jag tryckt på tangenterna. Jag kan också gå in i badrummet och ställa mig framför spegeln, men jag kommer aldrig på varför jag gick in dit... det där är en obehaglig känsla, ibland undrar jag om jag håller på att bli galen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0