Jag orkar inte!

 

Varför jag? Jag orkar inte kämpa längre och jag orkar inte stå emot... jag vill att allt ska bli bra, att allt bara ska lösa sig. Jag orkar inte med det här, alla tankar, alla känslor, skulden. Jag vill inte ljuga, jag vill bara leva som alla andra och få skratta och känna mig lycklig på riktigt. Jag vill ge upp, jag ser inte meningen i att kämpa för mig själv... jag är en svag liten mes som sätter upp en fasad som jag sen inte klarar av att hålla uppe.

Jag vill hem även fast jag inte vet vart hem är. Jag vill inte behöva gå igenom det här, jag vill bara skrika och gråta! Men jag vet att det inte gör något bättre...

JAG ORKAR INTE! VARFÖR FÖRSTÅR INGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0