- 1 kg

Jag har gått ner 1 kg på 1 vecka. Det är inte så att jag slutat äta för jag mår dåligt eller något utan jag fick lite panik över min viktuppgång så jag bestämde mig för att sluta äta chips, godis och kakor på veckorna och endast äta sånt på fredagar och bara göra hemlagad mat. Fast läsk kan jag inte klara mig utan så jag dricker en 33 cl burk varje dag. Vill gå ner 1 kg eller max 2 kg till sen får det räcka, alla säger att jag var jätte smal när jag kom hit och att jag passar bättre såhär. Och jag trivs bättre i min kropp när jag inte är för smal.

Jag har inte börjat med sit ups eller armhävningar än pga en skada jag fortfarande har från när han en gång slog mig rejält, men jag hoppas jag kan börja snart.


Kommentarer
Postat av: rosen

kollade efter utvägen, finns bara i borås göteborg eller skaraborg som jag fattade de.

kolla hemsidan http://www.utvag.com/

vet ju inte om du befinner dig där men om du gör det så hör av dig till dom. annars hoppas jag att d får den hjälp som du behöver, kommer behövas mycket mycket hjälp.. försök med olika allternativ..



kram

2010-12-08 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0