Äntligen helg

Första gången på länge som jag verkligen längtat efter helgen. Jag har för en gångs skull mycket att göra eftersom jag ska byta till ett större rum, i det här rummet jag bor nu känns det som att väggarna klättrar på mig och är mer som ett förråd med fönster och inget ordentligt rum. Jag har så mycket grejer med mig från förra lägenheten så därför blir mitt rum ännu mindre än vad det egentligen är (har dock inga egna möbler). Det andra rummet är mer hemtrevligt och det finns fönsterbräda där man kan ställa blommor och göra det riktigt mysigt.

Igår julpysslade vi alla med personalen och de hade köpt jätte många olika saker man fick välja mellan att göra och så hade de fika efter med glögg, bullar och kakor. Det borde vara mer av sånna gemensamma aktiviteter för det upskattas verkligen, alla var glada och tyckte det var riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0