Flyttat


Nu är jag klar med flyttningen till det andra rummet, är hur trött som helst men dagen har gått snabbt eftersom jag haft mycket att göra så därför är jag på bättre humör än vad jag annars brukar vara på helgerna. Annars brukar ju dagarna gå sjukt sakta.

Jag trivs mycket bättre i det här rummet, det ligger inte "mitt i" som det andra så jag kan vara mer ifred och så är det roligare utsikt utanför fönstret också. Jag har ställt fram lite julsaker och det är verkligen hemtrevligt nu.

I natt sov jag jätte dåligt, vaknade flera gånger och drömde om att jag hade gått tillbaks till han, fast inte av egen vilja utan han hade tvingat mig och jag försökte hela tiden komma på hur jag skulle kunna ta mig ifrån honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0