Fortfarande sjuk

Det här är fjärde gången jag blivit sjuk på bara 4 månader, det måste nog vara rekord. Jag vet inte ens vartifrån jag blir smittad, jag går inte ut speciellt ofta och de jag bor med är aldrig sjuka. Trots att jag är sjuk åkte jag ändå iväg från skyddade boendet idag för jag kände att jag inte klarade att vara där en dag längre, ville bara bort.

Min dator verkar vara omöjlig att fixa så jag måste köpa en ny på något sätt, men hur vet jag inte hur det ska gå till. Jag får ju inte ta på avbetalning eftersom jag har skyddad identitet och jag har absolut inte så mycket pengar kontant så jag kan köpa en bara sådär.

Nu vill jag bara bli frisk så jag kan njuta av tiden jag är borta och ordna allt jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0