Ny dator

Har äntligen köpt en ny dator så hädanefter blir det mer uppdatering om dagarna. Köpte en ganska billigt på mellandagsrean idag, den var kraftigt nedsatt så jag tycker det var ett riktigt kap.

Har inte skrivit på flera dagar för jag haft mycket att göra och jag har varit jätte trött. Nu när jag är i en annan miljö så har jag ett mer normalt liv och mer att göra så jag har börjat bli trött av mig själv och bestämde mig för att sluta med sömntabletterna. Det har gått två dagar och första natten somnade jag 6 på morgonen och vaknade 3 timmar senare men andra natten (alltså i natt) så somnade jag klockan 2 och vaknade halv 10.

Någon gång i veckan ska jag skriva om min födelsedag, jag fyllde nämligen år för ett tag sen under tiden jag bodde på skyddade boendet, men vill dock inte avslöja vilket datum av många olika skäl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0