PRV



Jag börjar bli otålig på att vänta på beslutet från PRV. Jag har fått mitt efternamnsbyte godkänt efter många om och men, men nu väntar jag på att få det hemskickat så jag kan skicka in beslutet till skatteverket som slutligen ska genomföra bytet. Jag har väntat en vecka så jag undrar hur lång tid det kommer ta egentligen. Men sen blir det mycket jobb med att byta ut bankkort, id kort, pass, medlemskort och vad det nu kan vara. På alla handlingar där man har bild på sig själv måste bilden uppdateras med ett nytaget kort.


Här kan du läsa mer om efternamnsbyte: http://www.prv.se/Personnamn/



Kommentarer
Postat av: Rosen

Hej..



Skönt att du fått hjälp du trivs med, kolla om även utvägen finns vid din stad.

Skrev com i min mail adress i förra komentaren skall va se

Sorry:( vet ändå inte om du skriver men om du vill någondag..



Va rädd om dig kram rosen

2010-12-07 @ 21:06:49
Postat av: Tystlidande

Hej Rosen.



Tack för dina kommentarer. Ska kolla om utvägen finns. Det är alltid skönt att ha någon att prata med så självklart kommer jag maila dig någon dag.



Vi hörs. Ta hand om dig så länge. Kram

2010-12-07 @ 21:38:31
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: rosen

jag vet inte alls vart den finns men finns ju många lappar överallt. är som en krisjour fast dom har samtalsterapi enskillt och i grupp...



kan va skönt att prata med någon som upplevt samma sak( även om det inte alltid är exakt samma upplevelser så känner jag igen mycket av de du skriver)



vi hörs"hoppas jag" kram

2010-12-08 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0