Sov dåligt i natt igen

I natt sov jag dåligt igen, det känns som jag inte sov alls. Jag har haft så mycket problem med sömnen och har svårt att bli trött av mig själv så jag har fått sömntabletter som gör mig trött och som ska göra så att jag sover normalt länge varje natt eftersom jag ibland bara sover 3-4 timmar, men i natt funkade de inte konstigt nog. Kunde inte somna och låg och vred mig flera timmar och vaknade sen flera gånger hela natten occh morgonen. Så idag är jag halvt död.

Jag brukar alltid undvika alla typer av tabletter, även ipren och alvedon om det inte är ett "måste" och det är inte många gånger per år, och sömntabletter har jag aldrig ens trott att jag någonsin skulle använda men eftersom jag har så stora problem så kan det vara skadligt för hjärnan om man inte få tillräckligt mycket sömn och det påverkar även depression negativt så jag känner att jag inte har så mycket val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0