Ibland kan man undra

Somnade halv 3 i natt och vakande nog runt halv 11 i morse. Har varit jätte trött hela dagen men har gjort ganska mycket; städat, bakat, spelat på datorn och umgåtts lite. Har inte duschat på flera dagar så jag ska ta och göra det strax, måste bara samla lite kraft.

Han fortsätter att höra av sig, inte speciellt ofta men med jämna mellanrum. Jag vet inte vad han får ut av att höra av sig, han skriver inget speciellt, bara korta meningar och får aldrig något svar tillbaks. "Det sista som lämnar en människa är hoppet", det kanske är därför han fortsätter försöka. Jag undrar vad han tänker? Vad han vill? Fast jag bryr mig egentligen inte, men ibland kan man bara undra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör han av sig till din mobil?? I så fall skulle jag råda dig till att byta nummer med en gång!! Det var det första jag gjorde när jag kom till kvinnojouren.

2010-12-28 @ 15:50:49
Postat av: Tystlidande

Nej det är inte till min mobil han hör av sig, jag har redan bytt nummer två gånger och skulle byta det direkt igen om han på något sätt skulle få tag på det.

2010-12-28 @ 18:33:29
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0