Äntligen förstår någon


Har träffat underbara männsikor som verkligen vill hjälpa mig och jag känner mig så lättad. Äntligen några som förstår mig, som kan se rakt igenom mitt skal. De sa ord som träffade mig rakt i hjärtat, och det var som de kännt mig hela mitt liv fast vi inte ens pratat en timme. Det här är helt underbart, ni förstår nog inte hur stort det här är för mig... nu har det tänts ett nytt hopp inom mig.

Allt det här har jag ordnat själv, ingen hjälp i från någon och så ska det inte vara, det är bara tur att jag orkat ta tag i det och stött på rätt personer. Hade jag inte tagit tag i det så tidigt när jag hade krafter kvar så vet jag inte hur fel det hade kunnat gått för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0