Börja träna själv


Det har inte blivit någonting av med att börja på en sport då de börjar alldeles för sent och är i områden långt här ifrån och jag går aldrig ut sent på kvällen, speciellt inte nu när det är vinter och det blir mörkt tidigt. Men jag känner verkligen att nån träning måste jag börja med då min kropp inte är som den brukar och för att må bra måste man också vara nöjd med sig själv. Så jag tänkte börja göra armhävningar och situps varje kväll och försöka använda cycklingsmaskinerna som de har här på skyddade boendet. Tänkte även köpa hantlar efter jul och börja träna med dom.

Uppdaterar senare hur det går, förhoppningsvis tröttnar jag inte efter 1 vecka, men jag har klarat det förut så det borde inte vara så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0