Utmattad


Jag har aldrig varit en seg eller slö person. Det är fart i mig och när jag ordnar saker går det alltid snabbt och jag behöver sällan hjälp för jag är en sån person som tycker om att göra allt sjäv. Jag har heller inte haft några speciella svårigheter med att ha press på mig... men sen jag kom hit har jag bara blivit mindre och mindre lik mig själv. Jag klarar inte av stress alls, jag bryter nästan ihop eller glömmer det jag ska göra undermedvetet för att jag inte klarar av att hantera det.

Jag levde under sån stor press och stress under så många år, det fanns inte en enda dag jag kunde slappna av och det blev helt eneklt för mycket men jag kunde inte känna av det då eftersom jag var mitt uppe i det, men nu när jag har fått chansen att vila kommer allt på en gång. Och det är inte bara det här utan alla känslor som jag inte kunde känna då.

Jag kan inte hantera stress eller att någon förväntar sig massor från mig, jag vill bara finnas till och för en gångs skull få lugn och ro för att sen orka med livet och fortsätta vara den livliga person jag alltid varit. Den press myndigheterna sätter på mig får allt att nollställas i min kropp, jag blir helt handlingsförlamad. Jag vet inte hur jag ska få dom att förstå utan att de ska ta det fel, att de ska tro att det är pga att jag inte vill jag reagerar såhär. Men jag vill ju, det är bara det att mina tankar inte går ihop med min kropp. Jag känner mig helt psykiskt och fysiskt utmattad men det är ingen som förstår det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0