Tillbaka från "semestern"


Är jätte trött och ska gå och sova strax, väntar bara på att den som är i badrummet ska bli klar så jag kan gå in och göra mig i ordning för natten. Den här helgen har varit så skön, jag fick glömma mina problem för en stund och vara i en miljö där min rädsla inte existerar, jag fick bara leva och vara mig själv. Det är ångest att vara tillbaks. Vill bara komma bort härifrån igen. Jag var i min drömvärld för ett tag och nu när jag hamnat i verkligheten igen får jag lite panik. Jag vill komma ut, träffa människor och få nya vänner men eftersom jag inte jobbar eller pluggar just nu är det väldigt svårt att komma i kontakt med andra. Jag har funderat på att börja på någon sport men jag vet inte om man måste ge ut sitt personnummer då? Har kontaktat några klubbar och får se vad de säger. Håller alla fingrar och tår och hoppas att det inte är så.


Kommentarer
Postat av: caroline

Om du berättar om din situation så lär dem kunna fixa något sätt åt dig :) Hoppas du hittar något du gillar!

2010-11-14 @ 22:51:46
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0