Torsdag morgon

Somnade 22.30 igår kväll och vaknade klockan 6 på morgonen helt av mig själv, det var länge sen jag kunde gå och lägga mig så tidigt och vakna normalt lång tid efter att jag gått och lagt mig. Det har varit ett stort problem för mig med sömnen och det kan också vara en anledning till varför jag mår sämre. Jag har svårt att bli riktigt trött själv och går inte många gånger och lägger mig för att jag är trött utan för att jag vet att jag måste sova, annars skulle jag nog kunna vara uppe 2 dagar i streck utan problem.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som att mycket går åt rätt håll just nu :) Kul att höra!!

2010-11-25 @ 09:56:30
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0