Förlorade vänner


Det känns svårt att jag inte kan ha kontakt med vissa personer som betytt jätte mycket för mig. Jag kommer säkert aldrig träffa dom eller ens kunna prata dom någonsin igen för det är människor som är i hans närhet på ett eller annat sätt också.

Det är en stor förlust att jag inte har de i mitt liv längre och det var även något jag var ledsen för redan innan jag lämnade han, så jag tog vara på varenda stund och tänkte alltid "det här kanske är sista gången vi träffas" och det var så jobbigt. Jag kollade noggrant för på dom för att aldrig glömma. Jag hann säga hur mycket de betydde för mig och det är jag glad för, men jag önskar jag kunde berätta allt så de skulle förstå. Jag vet att de förstår till viss del men jag önskar jag kunde berätta sanningen, för jag vet att de aldrig kommer få höra den...

Det gör så ont i mig när jag tänker på allt. De kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. De fick mig att kämpa, att vilja och de var min räddning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0