Spegelbilden

Vad är det som håller på att hända? När jag ser mig själv i spegeln vet jag inte vad det är jag ser, men det är i alla fall inte jag. Jag blir så ledsen över hon som står och stirrar tillbaks på mig, det går inte ens att förklara varför jag känner såhär, för jag kollar ju ändå på samma person som förut men det känns ändå som någon helt annan och man ser i hela ansiktet hur olycklig hon är.

Jag orkar snart inte mer. Jag kvävs av alla känslor. Jag skulle vilja bryta ihop, bara ligga och gråta i en hel vecka och verkligen få ut alla känslor, men jag vågar inte känna...


Kommentarer
Postat av: caroline

Har du prövat att boxa? Köp en slagpåse och bara ge järnet! Det är såå skönt när man är arg och ledsen. Lika bra att få ut alla känslorna för dem måste ut på ett eller annat sätt. Kram på dig!

2010-10-03 @ 09:22:16
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

KRAM

2010-10-03 @ 13:14:23
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0