Jag är oturen själv


Varför känns det ibland som jag är född med sån otur och att den har förföljt mig hela livet? Jag är den som alltid är med om saker som bara vissa har oturen att hamna i och folk blir aldrig förvånade att höra att just jag hamnat där. Samtidigt ser många mig som en stark person, som ser till att klara allt... jag tar mig alltid dit jag vill tillslut, men jag får bara ta det den hårda vägen. Jag har aldrig varit den som åkt på en räkmacka genom livet, men det kanske finns någon mening med allt?

Pga allt jag varit med om i mitt liv har jag lärt mig mycket om livet och jag är faktiskt glad att jag har den kunskapen. Det har lärt mig hur man klarar sig i den här världen, fast vissa händelser hade jag helst velat slippa för de är bara plågsamma minnen...

...men nu vet jag vad jag förtjänar och inte förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0