Ingen resa


Jag har bestämmt mig för att inte åka bort. Resan har framkallat enorm ångest och stress för mig och jag vet inte varför... men jag känner att det är bättre att göra den när jag känner mig redo än att utsätta mig för sånna känslor i onödan när jag inte kan hantera det, det blir bara värre då. Det var meningen att jag skulle byta miljö och komma bort men det framkalla verkligen något obehagligt inom mig och även fast det är lite jobbigt att den redan är betald och det inte blir som det var planerat så känner jag mig så stark, jag känner verkligen att jag börjar ta mig upp. Jag gör inte längre saker för att bara andra ska må bra, jag har för en gångs skull börjat tänka på mig själv och börjat bry mig om hur jag mår och vad som gör mig lycklig. För mig är det ett jättekliv i rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: My Karlsson

Bra skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 21:56:00
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0