Det blir bara fel

Idag har jag fått mycket gjort, ringt många samtal för att få klarhet i hur allt ligger till och det finns tyvärr en del misstag olika myndigheter gjort i mitt ärende. Alla antar, ger fel information och agerar efter sina antaganden tills de får reda på hur det ligger till och ångrar då vad de ställt till med, men ett misstag kan få en människa dödad. Vissa ska vara proffs på sånt här och specialicerade på sitt arbete, men jag undrar om proffsen är på semester? Men det jag uppskattar är att jag ska få hjälp med högre skydd av en instans som erkänner sitt misstag och förstår min situation.

Min vistelseort är inte lika säkert skyddad som jag trodde pga misstag de gjort. Kommer därför flytta härifrån så småningom och försöka slå mig till ro på en ny ort, men tills dess ska jag ta reda på allt så det inte kan bli fel igen och jag kommer göra saker på mitt sätt, det verkar bara vara då det blir rätt. För första gången verkar det så att man kan komma långt på att ljuga och dölja sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0