Ändra morgonrutiner

Idag är det en ny dag och jag mår bättre än igår kväll, tänkte egentligen gå upp vid 07.30 men jag var så trött så jag somnade om och sov till 10.25. Vill börja gå upp tidigare på dagarna så jag slipper stressa mig iväg för att få något gjort på dagarna, det är mysigare att kunna kolla på tv ett tag och ta lite tid på sig innan man ska iväg. Jag får också för mig att man mår bättre av att inte vara uppe så sent på kvällarna, för det är oftast på just kvällarna man känner sig ensam och mår dåligt, på dagarna lever staden mer.

Det går bra med mitt försök att vara nyttigare, ska väga mig på tisdag då det gått en vecka sen jag började och se om det givit något resultat.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med, man blir mer harmonisk av att gå upp tidigt :) dock så är jag en riktig nattuggla ;)

2011-04-08 @ 14:19:15
URL: http://carrofliin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0