Ansökt till universitetsutbildningar

Skickade precis in en ansökan till olika universitetsutbildningar, sista ansökningsdagen till höstterminen 2011 är idag och det var inte förens idag jag kom på att jag ville ansöka efter att ha blivit uppmuntrad till det. Jag ansöker för att jag vill se vilka utbildningar jag kommer in på, sen om jag kommer in och bestämmer mig för att plugga så göra jag det, känner jag att jag inte riktigt är redo tackar jag nej men kommer då antagligen ansöka till vårterminen 2012. Mycket kan hända på några månader och jag vill kunna ha olika valmöjligheter, men planen är fortfarande att att börja med arbetsträning. Det blir kul att se vad jag kommer in på, har sökt till lite allt möjligt eftersom jag inte har någon aning om vad jag vill utbilda mig till, men vet på ett ungefär vilka områden som skulle passa mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0