Min metod för att gå ner i vikt

Bestämde mig för att ha en ätardag idag då jag äter allt onyttigt jag är sugen på och som jag skippa de andra dagarna tills nästa ätardag som jag brukar ha samma dag varje vecka. Jag använder alltid den här "metoden" när jag vill gå ner i vikt för jag tycker den ger ett hållbart resultat och man ska även fortsätta leva efter den här principen när man uppnått sin målvikt för att inte gå upp de där kilona igen. Jag äter vanlig mat (frukost, lunch, mellanmål, middag och frukt emellan måltiderna om jag är hungrig) resten av dagarna och äter mig alltid mätt, dock inte proppmätt men mätt och belåten och försöker alltid äta en god sallad till måltiden. Detta ger inte någon drastisk viktnedgång men neråt på vågen går det och det här är den metoden som passar mig perfekt. Ju snabbare jag vill gå ner desto mer rör jag på mig på dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0