Den oskyldiga lilla flickan

Har äntligen tagit tag i saken och ringt runt/mailat och avslutat mina medlemsskap hos Ica, MQ, H&M m.m. Har mitt gamla namn på de korten och det är ändå ingen idé att be om ett nytt eftersom jag inte kan använda dom då det kopplar mig till vart jag är. Har haft lite svårt för att ta tag i det här innan för det är det sista jag hade kvar med mitt gamla namn och man får lite separationsångest på något sätt. Det är är ändå ganska sorgligt att den oskyldiga lilla flickan jag var växte upp och blev så illa behandlad, jag önskar jag kunde vrida tillbaka klockan och rädda henne. Jag kan nästan börja gråta när jag ser bilder från när jag precis hade träffat honom och även från när jag var liten, jag ser den lilla tjejen framför mig som om att det inte vore jag och tycker så synd om henne, för jag vet vad hon kommer gå igenom...   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0