Det krävs inte mycket för att göra någon glad

Jag tänker ofta på hur viktigt det är att ge komplimanger till andra människor för det kan betyda så mycket för någon. Minsta lilla sak kan förgylla någons dag. Istället för att bara tänka på hur rolig och underbar den personen du pratar med är, säg det! Eller hur fint hår eller tröja personen har. I slutet av mitt förhållande tog jag till mig varenda komplimang jag fick och tänkte på dom varje dag, och de människorna som gav mig dom förstår nog inte hur stark det gjorde mig. Jag trodde inte på dom, men jag tänkte att det måste finnas en anledning till varför jag fick samma typ av komplimanger, det måste ligga något bakom det. Så tänk på det, du behöver inte ens anstränga dig för att göra någon annan glad och kanske få den personen att le nästa gång den kollar sig i spegeln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0