Eventuellt ytterligare en operation

Efter min operation i munnen blev det en förbättring, men resultatet blev inte så det var tänkt och jag har fortfarande lite problem på samma ställe och måste antagligen operera en gång till. Ska kontakta läkaren på måndag och se vad de säger men eftersom problemet kvarstått har jag svårt att se att de kommer neka mig operationen. Även om det gjorde väldigt ont förra gången, speciellt sprutan, och det var jobbigt att inte kunna äta så är det värt att gå igenom det igen. När jag ändå givit mig in i det här är det lika bra att avsluta det så jag får det resultat jag vill ha än att endast få det halvgjort, då finns det ingen mening med att jag gjorde första operationen. Man ska aldrig låta rädslan styra en, så även fast jag är väldigt rädd för sprutor får jag fokusera på det positiva det ger istället.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Precis så ska man tänka!! :)

2011-04-09 @ 11:33:27
URL: http://carrofliin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0