Gallergrinden på plats

De från säkerhetsföretaget var precis här och satte in gallergrinden, det tog ca 1,5 timme eftersom de måste fästa den ordentligt och alla dörrkarmar är olika så det var lite fixande tills den blev stabil. Känner mig väldigt trygg med att den nu är på plats, drömde i natt att han försökte bryta sig in och vaknade precis när jag skulle ringa på larmtelefonen i drömmen så när jag hade vaknat och låg där i mörkret så kände jag mig lugn av tanken att jag efter idag aldrig behöver vara rädd för att han ska kunna ta sig in här.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Gud va skönt gumman.

Nu har du din trygga zon där du kan göra vad du vill och va hur du vill:) glad för din skull:)



Många kramar

2011-04-05 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0