Gladare idag

Vad otroligt fort det känns som den senaste veckan har gått, det är konstigt med tanke på att jag inte riktigt gjort något speciellt...

Idag har jag i alla fall varit ute i solen ett bra tag och gick och köpte glass när jag kände att det blev för varmt. Gick också till mataffären när jag ändå var i farten. Personalen som jobbar där måste tro att jag är galen när jag går dit så ofta. Rensat bland kläderna och städat har jag också hunnit med. Jag märker vilken skillnad det är på hur jag mår när jag kommer ut lite och är igång, har varit lite nere de senaste dagarna men idag känner jag mig glad och har mycket kraft, det har inte kännts lika jobbigt att göra saker.





Riktigt fina glasfigurer, man blir glad av att bara kolla på dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0