Inne hela dagen

Trots det fins vädret har jag spenderat hela dagen innomhus. Mår dåligt bara jag tänker på det, en dag som denna måste man vara ute, men jag kom helt enkelt aldrig till skott med det. Hade planerat att i alla fall komma ut vid 4 men då stod jag och monterade klart det sista av byrån och efter det hade jag ingen lust. Men imorgon ska jag i alla fall ta en promenad till psykologen, tar nog ca 50 min att gå dit och sen hade jag tänkt gå tillbaks om jag orkar. Egentligen ville psykologen att vi skulle vänta 3 veckor tills vi skulle träffas nästa gång (pga all ledighet kring påsk), men jag tycker 2 veckor emellan till och med är för lång tid så jag sa att jag absolut ville ha en tid den här veckan om det gick att ordna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0