Längre besök än planerat

Mitt besök var här lite längre än planerat från början och åkte nu i morse istället, känns inte alls lika jobbigt att de åkte som förra gången så det är otroligt skönt. Känner mit lite nere men det är inte alls som förra gången. Helgen har varit jätte bra och jag har njutit av varenda stund, vi hittade på saker och umgicks massor. De lämnade mitt husdjur till mig och det gjorde mig så lycklig, jag börjar äntligen få det så som jag drömde om att jag skulle få men aldrig trodde det skulle bli. Jag har det kanske inte så jag hade haft det om det jag varit med om aldrig hade hänt, men jag har det så bra jag någonsin kunnat få med tanke på situationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0