Planer inför påsk

Somnade i eftermiddags och sov lite mer än 3 timmar, när jag vaknade åt jag middag och kände sen att jag verkligen måste komma ut. Har inte alls varit ute speciellt mycket idag så jag tog en liten promenad och det kändes så skönt när jag kom hem.

Påskafton är nästa helg, 23 april, och den tänkte jag fira själv. Men jag har aldrig riktigt firat den dagen som en högtid och min familj frågade om jag ville komma till dom den helgen men jag vill faktiskt vara ensam. Jag tycker det är lite roligt att kunna skapa sin egen tradition kring högtider och sånna där dagar, Jag tycker det är viktigt att kunna vara självgående och inte vara för beroende av andra människor, för man kan lätt bli sviken om man endast förlitar sin lycka på andra. Så på påskafton ska jag nog laga lite god mat, baka något, äta godis och kolla på någon bra film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0