Reklamfilm mot kvinnomisshandel

OBS! Känsliga tittare varnas



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej och tack för din fina kommentar! Har läst lite i din blogg nu och jag lider för allt du behövt gå igenom och går igenom. jag hoppas att du en dag kan gå tillbaka till ditt vanliga liv och bygga upp det på nytt.

Jag har inte varit igenom i närheten av vad du har men jag bodde också ihop med en missbrukare i några år och även han höll nog på med både de ena och de andra. Men jag trodde ju alltid på hans lögner att han var både ren och skötte sig. Tills han ibland ramlade hem blodig och jag hotade med att lämna och han grät och sa att han inte klarade sig utan mig. Ja en lång historia kort, jag blev aldrig slagen på de yttre men de inre lyckades han komma åt och även min lägenhets yttre ett antal gånger. Det jag ville säga är väl att de finns ett hopp och jag har idag världens finaste man och dotter och jag tackar för det varje dag. jag är glad att jag lämnade honom och glad att jag blev så stark efteråt tack vare många samtal och bearbetning.

Massa kramar till dig!

2011-04-01 @ 14:53:39
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0