Såhär ser det ut hos mig

Tänkte visa er vilka möbler det är jag har här hemma, har gjort kollage eftersom jag inte vill ta bilder. Jag bor i en etta med sovalkov, vet inte om jag berättat det förut? Men när man tänker på en etta tror man den ska vara liten och trång, men den här lägenheten är ganska stor och väldigt bra planerad vilket gör att den känns större än vad den är. Den är bara några år gammal vilket gör att allt är i väldigt bra skick. Det är dessa möbler jag köpt hit, alla från IKEA. I vardagsrumsdelen har jag möblerna som ni ser på första bilden (soffan är 3-sitsig) och en limegrön ryamatta och lite prydnadssaker. Tvn hänger på väggen. I köksdelen har jag bordet och 4 svarta stolar till, vita bordstabletter på matbordet och ljus. I sovrummet har jag en 105x200 madrass med ekben och en vit garderob som fanns sen innan. Det som finns kvar att köpa är lite småplock, som t.ex. stolsdynor, tavlor, någon hylla ovanför tvn m.m. Men det har jag inte jätte bråttom med att hitta, tycker om att kolla runt och se vad som finns.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0