Hur smal var jag egentligen?

Igår när jag skulle sätta på mig ett par jeans som förut var för stora för mig men som jag tänkte skulle passa nu eftersom jag gått upp i vikt var alldeles för små, kollade om jag hade dragit ned dragkedjan ordentligt eller vad det var för fel för jag har alltid sett de som mina "tjockis byxor", men helt plötsligt kändes de mini. De är i storlek 27, och förut hade jag runt storlek 24-25 i byxor. Jag har ganska breda höfter så jag måste varit riktigt smal för ha lyckats komma i dom storlekarna, och jeansen satt då heller aldrig speciellt tight. Många sa till mig att jag var jätte smal men jag reagerade inte alls på det de sa, jag var så upptagen med allt inom mig. Jag kommer ihåg att jag tappade aptiten ett tag och mådde väldigt dåligt när mitt ex ett tag psykiskt misshandlade mig i princip varje dag. Han höll på så i perioder men vissa var värre än andra. Har inte hittat några bilder på mig från den perioden, men skulle gärna vilja se hur smal jag egentligen var eftersom jag aldrig uppfattade det själv.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0