Monterat byrå ensam

Har spenderat de senaste två timmarna med att försöka montera ihop byrån jag köpte och det är inte det lättaste när man inte har någon som kan hjälpa till. Trodde ett tag att det aldrig skulle gå och att alla delar skulle behöva ligga över hela golvet tills någon kunde komma med en hjälpande hand men efter lite funderande löste jag det och nu är ramen till byrån i alla fall klar. Resten får jag göra någon annan dag för jag har så ont i ryggen av alla tunga lyft så jag orkar inte göra något mer idag.

Jag har funderat fram och tillbaka om jag ska lägga ut bilder på lägenheten här på bloggen, vilket var tänkt från början men har nu bestämt mig för att inte göra det eftersom jag inte känner mig helt trygg och bekväm med det så jag väljer att istället kunna skriva mer detaljerat om mig själv än att lägga ut bilder. Lägger jag ut bilder kommer jag känna mig mer begränsad i vad jag kan skriva och det vill jag inte, men jag hade ändå tänkt att visa vilka möbler det är jag har i ett collage som jag ska lägga ut här.




Det är denna byrå jag monterat ihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0