Omfördelad energi

Jag har varit så lat de senaste dagarna, orkade aldrig gå till eller från psykologen även fast jag egentligen ville. Allt jag gör känns så tungt att jag blir helt omotiverad. Har dock fått en del gjort hemma men jag gör allt halvdant, vilket inte alls är hur jag brukar göra saker och eftersom jag inte gör något ordentligt eller fullt ut har jag en del kvar att göra och bara tanken på det gör mig trött. Jag hoppas jag kan peppa mig själv men jag är lite klyven i om jag ska låta mig känna så här och ge efter ett tag så jag får slappna av ordentligt och vila upp mig, eller om jag ska kämpa emot det jag känner ifall det här är början till något som kommer bli värre. Det är svårt att veta vilket som är det rätta valet, men jag tror jag ska ge efter för det ett tag för jag tror verkligen det är något inombords som gör att jag känner såhär och att då pressa fram kraft som inte finns just nu skulle nog bara göra mer skada än nytta. Energin går nog åt någon annanstans där den kanske behövs bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0