Unnat mig själv

Idag har jag äntligen kunnat unna mig med att handla lite saker bara till mig själv och inte till lägenheten. Det var ett tag sen jag gjorde det och jag har inte så mycket kläder som passar det här vädret eftersom jag inte varit ute speciellt mycket på sommrarna och jag har heller inte innan kunnat köpa vilka kläder jag velat för jag fick sån ångest när jag var i klädaffärer själv eftersom jag inte visste om han skulle godkänna det jag köpte, och tyckte han inte om det kunde man få höra det lååångt efter. Han såg också till att pengarna jag fick tog slut snabbt för att han skulle ha mer makt över mig och för att jag skulle bli mer beroende av honom. Han ville att jag skulle känna att jag inte kunde komma någonstans eller få något jag ville ha utan honom.

Dock blev det inte så mycket kläder, men köpte en klocka jag velat ha länge som det var 50% rabbat på. Jag känner mig väldigt nöjd med dagens köp och man ska inte vara allt för materiell men det gjorde mig väldigt glad att jag kunde göra det här för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0