Nu ska jag gå ner i vikt!

Har städat på morgonen och håller nu på att tvätta. När jag är klar hade jag tänkt gå till affären och handla lite mat men det blir inte det vanliga för nu är det dags att gå ner i vikt! Och även att dra ner på matkostnaderna för jag får så lite pengar och alldeles för mycket av dom går till mat när jag skulle behöva så mycket annat. Vill gå ner max 3-4 kg, vill inte bli lika smal som jag var förut men vikten jag har nu passar inte min kroppsform och jag vill kunna trivas med min kropp och det är heller inte bra att äta så mycket skräpmat som jag gör. Jag har skrivit om att jag ska ta tag i min vikt förut men det är väldigt svårt när man bor på skyddat boende, alla som bodde där samtidigt som mig gick upp i vikt och de flesta brukar nog göra det, men nu finns det ingen anledning till att fortsätta som jag gjorde där. Jag är inte den typen som hårdbantar för det är inget som är hållbart enligt mig, går man istället ner sakta kan man stanna där också och kroppen skadas inte av det. Får se hur de här planerna går, men det ska nog funka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0