Två motsatta känslor på samma gång

Har gått en promenad idag men tänkte om en liten stund gå en till, vill utforska området här omkring och rensa tankarna lite. Det är så konstigt att jag känner att jag mår ganska bra just nu samtidigt som jag mår jätte dåligt på samma gång, det är mycket som händer och jag känner mig lite vilsen. Det som grämer mig är att jag inte har något socialt nätverk här, det finns ingenting jag hellre skulle vilja just nu än att få några vänner... jag vet att allt kommer lösa sig men ibland blir jag bara så otålig.
 



Kommentarer
Postat av: rosen

är en tjej som flyttat in vid mig jag drömde inatt att det va du:) blev så glad när jag förstod d..

skulle jätte gärna vilja va en av de vänner som stöttar dig o hittar på massa roliga saker i ditt "nya" liv:)



önskar så att vi bodde nära...men du bor där o jag bor här...



stöttar dig gärna här o nån gång kanske nån dag så ses vi kanske den som lever får se...

tänker jätte mycket om dig..

pratar om dig med mina kompisar så du lever blad oss...=) hihi



tusen kramar

2011-04-05 @ 20:02:11
URL: http://http:/
Postat av: Tystlidande

Rosen: Vad gullig du är! Blir faktiskt väldigt glad av att veta att någon tänker på mig :) Ja man vet aldrig, världen är liten så vi kanske stöter på varann någon dag :)



Hur mår du rosen? Vad gör du när du inte är mammaledig? Jobbar/pluggar...??



Många kramar till dig och dina barn :)

2011-04-05 @ 23:36:12
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Rosen

Hej..

Tänker på dig mycket..

Har gjort om min dotters rum , målat , nya gardiner o allt som tillkommer... Ett jävla jobb därför jag inte har skrivit..



Det är väldrigt rörigt i mitt liv förtillfället, massa problem som kommer på löpande band.. Men solen skiner så försöker va lite uppåt..



Jobbar som säljare, men funderar stark på att hitta på nått annat när det är dax att jobba igen..

Vill förnya mig o lämna allt gammalt..



Hur är det hos dig gumma ??

Kramar

2011-04-09 @ 15:25:53
Postat av: Tystlidande

Rosen: Hej, vad kul att göra om lite! Är du klar än? Det är bra att sysselsätta sig lite, då fokuserar man på det och inte alla problem :)



Ja det är positivt att det börjar bli ljusare och vi börjar närma oss sommaren, på vintern tycker jag att man i allmänhet alltid känner sig en aning deppig.



Hos mig rullar det på, är lite upp och ner just nu men jag kämpar på.



Kram kram

2011-04-10 @ 14:01:19
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Rosen

Ja jag är klar och det blev helt underbart fint..

Jag och framförallt min dotter är jätte nöjda..

Skönt o se att man klarar sig själv..



À vädret gör mycket...



Allt går upp o ner är förtillfället i en jävla svacka pga massa yttligare skit.. Men jan ju bara bli bättre när man är längst ner i hålet:) får väl tänka på de...



Kramar

2011-04-10 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0