Olyckan runtomkring

Några av de kvinnor som jag bodde med och som jag fortfarande har kontakt med har nästan alla problem, och det är så tråkigt att höra. Två har gått tillbaka till sina män, en har träffat och hunnit gift sig med en kille som är exakt samma skrot och korn som hennes ex och en annan som flyttade ifrån den här staden för att komma ifrån sitt ex har blivit hittad av honom och han gör hennes liv till pest...osv. När de flyttade var jag så glad för deras skull, att de äntligen skulle få det liv de och deras barn förtjänar och när jag såg att de kunde få det bra fick det mig att orka kämpa för mig själv men nu när jag vet hur det slutat för dom gör det ont i mig. Jag är helt maktlös.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är inte alls maktlös! Titta på hur mycket du har fixat på egen hand sen du lämnade den där jäveln! Tänk på självförtroendet du byggt upp. Du är helt jäkla ASGRYM!!! Och han är en nolla. Du har verktygen för att klara detta!

2011-04-06 @ 07:38:31
URL: http://carrofliin.blogspot.se
Postat av: Johanna

Tack va fint sagt!

Och det är så tråkigt när folk går tillbaka men låt de aldrig vara du. Jag trodde som sagt inte att det fanns en chans att jag skulle kunna kära i mig i något annat än en "badboy" jag trodde att det var antingen eller, en som var snäll och då inte så kär eller en som var dum och då jätte kär :) Men så var inte fallet, när man nu i efterhand inser hur enkelt allt är när den man delar sitt liv med är den största glädjen i ens liv och inte problemet. ! kram!

2011-04-06 @ 16:10:11
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0