Sämre syn

Jag har alltid haft lite problem med synen fast inget större fel som stört mig så jag har valt att inte skaffa glasögon innan, men på senaste tiden har det blivit sämre och måste nu skaffa det. Har svårt att läsa och se saker på långt håll och måste gå nära för att se ordentligt, jag har inte ett jätte synfel jag har men måste kisa ofta och tycker det är jobbigt att behöva anstränga ögonen hela tiden och det är även svårt att köra bil eftersom jag inte längre ser skyltarna i tid. Har inte alls råd att gå på en synundersökning förens efter 25 april så jag får vänta tills dess om jag inte hinner stöta på nått erbjudande om gratis undersökning innan. Ush det är inte roligt att ha så lite pengar som jag har just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0