Tillbaka igen 20 augusti

Jag är hemma igen den 20 augusti och kommer antagligen inte skriva här innan dess, men som det ser ut nu kommer jag börja arbetsrehabiliteringen någon gång efter 1 september och det ser jag fram emot. Bara den senaste veckan är det mycket inom mig som förändrats, jag mår så himla mycket bättre nu än jag gjorde innan jag åkte iväg och allt går verkligen åt rätt håll. Jag har fått nytt perspektiv på saker och ting, gnistan inom mig har tänds till en låga och livslusten är starkare än den någonsin varit.

Jag träffade psykologen första gången efter sommaruppehållet den 8 augusti då jag åkte hem och sov i lägenheten 1 dag. Skönt att komma igång med det igen.

Ska ordna lite i lägenheten när jag är hemma igen så den blir riktigt mysig när mörkret och vintern kommer. Har redan handlat lite saker på Ikea som jag ser fram emot att fixa med. Fick en dag för mig att plantera en mangokärna och lite citronkärnor och mangokärnan har redan börjat växa även fast det bara var en vecka sen jag planterade den. Hoppas det blir något av citronkärnorna också.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Gud vad glad jag blir... Hoppas allt är en omvändning:)



Pusssss

2011-08-13 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0