Ytterligare problem med revbenen

Har de senaste dagarna haft problem med revbenen igen, har varit väldigt öm runt stället där ett av revbenen bröts och haft konstant molande värk, även ett litet blåmärke dök upp en dag efter att smärtan började. Jag trodde det skulle vara slut med problem med revbenen eftersom det var ett tag sen jag hade det minsta ont sist, jag har alltid haft ont när man känner på ställena där benen bröts men kunnat göra en hel del fysiska aktiviteter utan att känna av något. Jag tror de är 4 läkare nu som vägrat röntga mig för att se om det är något som är fel då de påstått att det är normalt att känna smärta efter såhär lång tid, men kollar man tex på min bröstkorg kan man se att den skadade sidan ser intryckt ut och jag har aldrig fått en ordentlig undersökning som gjort att de kan avfärda att något av benen skulle sitta fel eller att det är någon nerv som ställer till problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0