En underbar sommar

Promenaden gjorde mig gott, kände mig så uttråkad och behövde rensa tankarna.

Har varit på väldigt dåligt humör de senaste dagarna; lättirriterad, otroligt kort stubin (nästintill obefintlig) och allmänt arg. Vet inte alls vad det kan bero på, jag vill inte vara så men hur mycket jag än försöker tänka positivt så finns ändå de där känslorna där. Trots detta så mår jag bra, kanske låter som jag mår hur dåligt som helst just nu men jag tycker ändå det går ganska bra allting, några farthinder på vägen men framåt kommer jag...

Den här sommaren har varit helt underbar, det är en av de bästa somrarna någonsin och det var 5 år sen jag ens hade något som kunde kallas sommar. När jag tänker på det inser jag hur sjukt långt jag kommit, från ingenting till det här. Jag kan inte vara annat än tacksam för livet, och för att jag får leva det...

Imorgon ska jag träffa psykologen och jag har bestämt mig för att börja arbetsrehabiliteringen så fort som möjligt, blir galen av att gå hemma, jag vill träffa folk och sysselsätta mig med något... att dagarna ska få någon mening och ha något att gå upp till varje dag. Jag saknar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0