Flyttastankar

Gick en 1 timmes promenad mitt på dagen idag i ett område här i närheten som jag aldrig varit i tidigare men hört mycket om. Miljön var så underbara och i det området skulle jag absolut vilja bo i framtiden... antingen i det området jag bor i nu fast i större lägenhet eller där. Älskar den här sidan av stan och uppskattar verkligen lugnet som finns här.Vet inte varför jag på sistone börjat kolla på lägenheter och tänker på när jag ska flytta om några år, jag vill spola fram till framtiden och slippa den här mellantiden jag är i nu, tiden mellan dåtid och framtid. Fast samtidigt njuter jag ju av den, jag vill vara här men är väldigt nyfiken på hur livet kommer vara om några år... vad har framtiden att erbjuda?

Gick även efter middagen till affären för att handla yoghurt till frukosten och vaniljvisp som jag tänkte äta till mellanmål imorgon med blåbär som jag plockat i sommar och fryst ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0